Fri fragt ved køb over 500kr
Fri fragt ved køb over 500kr
Købsvilkår
Aldersgrænse
Du skal være 18 år eller ældre for at handle på vores netsider.
Priser
Alle priser er i DKK og oplyses inklusive moms. Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl. Priser i butikkerne og online kan i nogle tilfælde variere, og vi forbeholder os ret til at ændre vores priser.
Betaling
Vi benytter Nets, som garanterer sikker betaling. Du kan vælge mellem faktura, delbetaling eller kortbetaling. Betalingssiderne er sikret med SSL, og alle kortdetaljer er krypteret. Se separat afsnit om betaling.
Lagerbeholdning
Skoene i netbutikken plukkes fra vores fysiske butikker. I nogle tilfælde kan de sko, du modtager, derfor have været prøvet tidligere. Enkelte små brugsmærker kan forekomme, især under sålerne.
I enkelte tilfælde kan netlageret opgive forkert lagerstatus. Hvis varen eventuelt er udsolgt fra vores lager, vil du modtage en mail om dette. Har du bestilt flere varer, sender vi dig de varer, der er tilgængelige. Du betaler ikke for varer, som ikke forlader vores lager.
Fragt
FRI FRAGT:
Vi tilbyder fri fragt til GLS-pakkeshop på alle bestillinger over kr 500,-
Bestillinger under kr 500,- har en fragtomkostning på kr 35,-
Returfragt udgør 35 kr. Se det pågældende afsnit.
Fortrydelsesret
Du har 30 dages åbent køb på køb af varer i vores butikker og på nettet. Se afsnittet om retur.
Landegrænser
Vi sender ikke varer på tværs af landegrænser.
Farver
Vi kan ikke garantere at de sko, du modtager, har nøjagtigt de farver, der vises på netsiden. Farverne på vores netsider kan blandt andet påvirkes af indstillingerne på din computer. Der kan forekomme nuanceforskelle på farverne mellem netsiderne og de fysiske sko.
Fortrolighed og sikkerhed
Eurosko arbejder for at tage vare på dine personlige oplysninger, når du benytter dig af vores tjenester. Derfor har vi udarbejdet en politik for, hvordan dine personoplysninger skal behandles. Se det relevante afsnit vedrørende GDPR. Vi følger gældende love.
Levering
Vi sender dig en ordrebekræftelse pr. e-mail, når du bestiller varer fra vores netbutik. Du modtager en ny melding, når varerne er parate til afhentning i butikken, eller parate til udsendelse fra vores lager. Vi har aftale med GLS om forsendelse af varer. Du modtager en melding fra GLS, når varerne er ankommet til udleveringsstedet. Vi tilbyder Klik og hent, send hjem eller sending til GLS-pakkeshop.
Click og collect
Reserver dine favoritsko og afhent dem i en af vores butikker! Når du kommer ind i butikken, kan du prøve skoene i fred og ro, og få hjælp af en af vores dygtige medarbejdere, så du er helt sikker på at skoene lever op til forventningerne, og at du får den rigtige størrelse med hjem.
Med click og collect reserverer du de varer du ønsker online, og afhenter dem i en af vores butikker. Du betaler ikke noget ekstra for dette.
Sådan fungerer det:
Du reserverer varerne på vores hjemmeside ved at vælge alternativet «click og collect i butik».
Du modtager en sms om at din reservation er modtaget, og en ny sms når varen er klar til afhentning. Dine varer er reserveret i 4 dage fra du modtager din sms om afhentning. Har du behov for mere end 4 dage, kan du tage kontakt til butikken.
Vi anbefaler at du prøver skoene når du er i butikken, så du er sikker på at det er den rigtige størrelse.
Vi gør vores bedste for at sende din bestilling så hurtigt som muligt. Normalt går der 3-7 arbejdsdage fra du har bestilt varen til du modtager den. Kontakt os ved spørgsmål vedrørende levering.
Send til nærmeste udleveringssted
Varen sendes med GLS til et udleveringssted i nærheden af din adresse. Du vælger selv, på hvilket GLS-udleveringssted du ønsker at afhente ordren. Du får en mail med et kollinummer, når varen sendes. Husk at opgive kollinummeret ved udlevering af pakken. Der skal vises legitimation ved udlevering. Du kan spore pakken på GLS sine sider
FRI FRAGT:
Vi tilbyr fri fragt til GLS-pakkeshop på alle bestillinger over kr 500,-
Bestillinger under kr 500,- har en fragtomkostning på kr 35,-
Uafhentede pakker
Varen skal afhentes i løbet af 14 dage. Hvis varen ikke er afhentet i løbet af 14 dage, vil den blive returneret til lageret, og du opkræves et håndteringsgebyr på 150 kr. Hvis du fortryder et køb, er det vigtigt, at du afhenter bestillingen og returnerer varen til os med returseddel og returskema. Vi krediterer dig fortløbende.
Betaling
Vi benytter Nets til alle vores betalinger på nettet. Med Nets kan du betale med faktura, delbetaling og kortbetaling. Vælg den betalingsmetode, der passer dig bedst.
Betaling med kort
Vi tager følgende kort:
Alle korttransaktioner sendes krypteret via Nets. Du kan derfor trygt betale uden at være bekymret for at dine kortoplysninger kommer på afveje. Ordrens pålydende reserveres på kortet ved bestilling. Når varerne sendes fra vores lager trækkes pengene på din konto. Hvis vi alligevel ikke har varen på lager, fjernes reservationen på dit kort.
Retur/Bytte
Vi har 30 dages åbent køb. Dette gælder alle varer i både butik og netbutik. Vi tager ikke sko, som er brugt, retur. Skoen må kun være prøvet indendørs.Sko, som er afhentet i vores fysiske butikker, skal returneres til fysiske butikker.
Returnering af varer i butik
Ønsker du at benytte dig af åbent køb, skal varen returneres til den butik, hvor den oprindeligt blev købt. Kvitteringen skal fremvises.
Bytte
Du kan bytte en vare i andre Eurosko-butikker, hvis den pågældende butik har samme vare/model i sortimentet. Kvitteringen skal fremvises.
Retur af netkøbsvare
Varer, som er købt på nettet og sendt til udleveringssted/hjem, kan returneres pr. post eller i udvalgte butikker. Sammen med leverancen er der vedlagt en liste over, hvilke Eurosko-butikker varen kan returneres i. Ved retur refunderes beløbet med samme betalingsmetode, som du valgte ved køb af varen. Vi forventer, at varerne returneres så hurtigt som muligt og inden for 30 dage.
Du opkræves en returfragt på 35 kr., hvis varen returneres pr. post.
Ombytning af netkøbsvarer
Du kan bytte en varer købt på nettet i en Eurosko-butik, hvis den pågældende butik har samme varer/model i sortimentet. Kvitteringen skal fremvises.
Bytter du til en varer, der er dyrere end den oprindelige, betales forskellen ved kassen. Du er derfor forpligtet til at betale den oprindelige varer, uafhængigt af, om du har valgt at betale med kort eller mobilepay.
Bytter du til en billigere varer, udstedes der et tilgodebevis. Vi udbetaler ikke kontanter fra kassen.
Refundering
Det er Nets, som refunderer pengene til dig. Har du betalingsspørgsmål, bedes du kontakte Nets direkte: +45 70 20 30 77
Har du betalt med kort og returnerer varerne, har du pengene på din konto kort tid efter, vi har modtaget varerne og godkendt returen. Pengene returneres til samme kort som betalingen blev udført fra.
Reklamation
Reklamationsretten følger købeloven. Alle vores produkter har gennemgået strenge kontroller med henblik på kvalitet. Alligevel kan man være uheldig. Hvis der konstateres en fejl, der skyldes produktion, og som du ikke er herre over, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt.
Varer sendt pr. post/hjem
Hvis du ved en netbestilling modtager en varer, som er defekt, skal du omgående returnere den og oplyse ordrenummeret. Der skal foreligge en fabrikationsfejl for at få godkendt reklamationen. Almindelig slitage er ikke en reklamationsfejl.
Ved reklamation skal fakturaen alligevel betales. Varen krediteres når reklamationen er godkendt. Skriv årsagen til reklamationen på det vedlagte bytte- og returskema. Returetiketten klistres på returposen. For godkendte reklamationer står Eurosko for fragtomkostningerne. Du kan også kontakte vores butikker.
Click og collect i butik
Ved reklamation på en varer købt i butik, skal du kontakte en af vores butikker.
Vi kræver, at varen samt kvittering fremvises ved reklamation. Ved reklamation af varer i butik tilbyder vi kun refundering ved overførsel til dit betalingskort eller udstedelse af en tilgodeseddel.
GDPR
Fra og med 25. maj 2018 er EU’s persondataforordning (GDPR) og Lov om behandling af personoplysninger et faktum i Danmark. Vi hos TOPS Juul Sko tager dette alvorligt og arbejder hårdt for at opfylde de krav, dette stiller til os, uanset om du er ansat, kunde eller leverandør.
Vi er en del af Euro Sko Gruppen som består af kæderne Euro Sko Norge As, Euro Sko Group Sverige AB, Euro Sko Danmark AS og alle deres tilknyttede selskaber.
Hovedintentionen med disse nye regler er at indføre en stærkere personbeskyttelse for alle personer i Europa ved at stramme op på reglerne for behandling af personoplysninger.
Vi vil gerne forsikre dig om, at vi arbejder for at sikre dine personoplysninger på bedst mulig måde. Gruppen har gennemført et større GDPR-projekt for at kortlægge følgende:
– Hvilke personoplysninger arkiveres og hvorfor?
Vi indsamler og bruger dine personoplysninger til forskellige formål knyttet til dit forhold til Euro Sko Gruppen, uanset om du er ansat, kunde eller leverandør. Vi gemmer kun personoplysninger, når der findes et grundlag for behandling.
– Sikkerhedsrutiner
Samtlige ansatte i Euro Sko Gruppen er underlagt sikkerhedsrutiner og tavshedspligt, som forhindrer, at dine personoplysninger på nogen måde kommer på afveje. Endvidere er den teknologiske sikkerhed kortlagt og opfylder de høje sikkerhedskrav, der stilles.
– Udlevering af personoplysninger til andre
Udlevering af personoplysninger til andre sker kun, hvis der foreligger et lovligt grundlag for en sådan udlevering. Eksempler på dette vil typisk være: Et lovkrav som pålægger os at udlevere disse, at det er nødvendigt for at opfylde en aftale, vi har med dig, at der foreligger en databehandleraftale, eller at du har givet dit samtykke. Euro Sko Gruppen sørger til enhver tid for tilstrækkelige sikkerhedsforanstaltninger omkring behandling af personoplysningerne. Med nogle personoplysninger bliver der udført en automatiseret behandling uden for EU-området via tredjeparter, men oplysningerne vil altid være Euro Sko Gruppens ejendom og under gruppens beskyttelse.
– Lagring og sletning
Vi gemmer dine personoplysninger hos os, så længe det er nødvendigt til det formål, til hvilket personoplysningen er indsamlet. Personoplysningerne slettes iht. de krav, der er fastsat i lovgivningen, og når formålet med at gemme personoplysningerne ikke længere er til stede.
– Dine rettigheder
Du har ret til at kræve indsigt i, rettelse eller sletning af de personoplysninger, vi har gemt om dig. Du kan læse mere om indholdet i disse rettigheder på Datatilsynets website: datatilsynet.dk. Vi vil bede dig om at bekræfte din identitet eller at oplyse yderligere informationer, før du kan anvende dine rettigheder over for os. Dette gør vi for at være sikre på, at vi kun giver dig adgang til dine personoplysninger og ikke til nogen, som udgiver sig for at være dig.
– Klager
Hvis du mener, at vores behandling af personoplysninger ikke stemmer med det, vi har beskrevet, bedes du rapportere dette til personvern@eurosko.no. Hvis dette ikke fører til et tilfredsstillende resultat, kan du klage til Datatilsynet.
– Opdateringer og ændringer
Ud over de informationer, du har modtaget her, om hvordan vi behandler dine personoplysninger, er du velkommen til at kontakte os via personvern@eurosko.no, hvis du har yderligere spørgsmål. Vi vil svare efter bedste evne. Hvis der sker ændringer i, hvordan vi behandler dine personoplysninger, vil dette blive oplyst.
– Risiko
Vi vurderer løbende risikoen omkring de personoplysninger, vi har registreret, og vi vil reagere, hvis vi konstaterer, at sikkerhedsniveauet er lavere end forventet.
Vi håber, at denne korte beskrivelse forklarer dig noget om, hvordan vi behandler, gemmer, sikrer og sletter dine personoplysninger, og at den forsikrer dig om, at oplysningerne er i de bedste hænder.
Vi vil arbejde videre med databeskyttelse i fremtiden og håber dit forhold til Euro Sko Gruppen kun bliver stærkere med denne forklaring om det.
EUROSKO
Eurosko er Skandinaviens største skokæde, som kunde vil du opleve at butikkerne ikke er ens – dette tror vi gør det spændende at besøge en af vores butikker.
Vores butikker
TOPS Juul Sko
Vestergade 20
7700 Thisted
Tlf.: 97920599
TOPS Bettina Sko
Algade 22
7900 Nykøbing Mors
Tlf.: 97720007